
A tanulás és gondolkodás keretei
A népi pszichológiától a gépi pszichológiáig
Test és lélek sorozat
Kategória: Társadalomtudomány/Pszichológia
Kiadó: Typotex Kft.
Könyv nyelve: Magyar
Megvásárolható e-könyv: igen
Kereshető: igen
Oldalár / teljes könyv: 4.5 HUF
Oldalár / fejezet: 5 HUF
Ára: 2240 HUF
Könyvméret: B/5, 496 oldal
Kiadás éve: 2015
ISBN-13 978-963-2798-64-6
Könyv nyelve: Magyar
Megvásárolható e-könyv: igen
Kereshető: igen
Oldalár / teljes könyv: 4.5 HUF
Oldalár / fejezet: 5 HUF
Ára: 2240 HUF
Könyvméret: B/5, 496 oldal
Kiadás éve: 2015
ISBN-13 978-963-2798-64-6
Szabadon megtekinthető részek
# | Könyvcím | Oldalak | Méret | Parancsok | ||
---|---|---|---|---|---|---|
![]() |
Címnegyed |
1–4 (4) | 307 KiB | ![]() ![]() |
||
![]() |
Tartalom |
5–6 (2) | 244 KiB | ![]() ![]() |
||
![]() |
Előszó |
7–9 (3) | 250 KiB | ![]() ![]() |
||
![]() |
I. fejezet / A GONDOLKODÁS KERETEI |
11–11 (1) | 242 KiB | ![]() ![]() |
||
![]() |
II. fejezet / TUDÁSÁTADÁS ÉS PSZICHOLÓGIA |
139–139 (1) | 242 KiB | ![]() ![]() |
||
![]() |
III. fejezet / A GONDOLKODÁSKUTATÁS TÖRTÉNETE |
227–227 (1) | 242 KiB | ![]() ![]() |
||
![]() |
A tanulmányok forrásai |
433–434 (2) | 245 KiB | ![]() ![]() |
||
![]() |
Hivatkozott irodalom |
435–472 (38) | 377 KiB | ![]() ![]() |
||
![]() |
Név- és tárgymutató |
473–492 (20) | 301 KiB | ![]() ![]() |
||
![]() |
A szerző korábbi kötetei a kiadónál |
493–496 (4) | 252 KiB | ![]() ![]() |
Megvásárolható részek
# | Könyvcím | Oldalak | Méret | Ár (HUF) | Kosárba | |||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
![]() |
![]() |
A tanulás és gondolkodás keretei (teljes e-könyv) | 1–496 (496) | 12 MiB | 2240 | ![]() | ||
![]() |
![]() |
A moduláris és a tudásalapú kognitív nyelvfeldolgozás vitái | 13–31 (19) | 347 KiB | 100 | ![]() | ||
![]() |
![]() |
Az innátizmus színeváltozásai – a filozófiától a genetikáig | 32–55 (24) | 337 KiB | 120 | ![]() | ||
![]() |
![]() |
A tudatos és a nem tudatos problémája a kísérleti pszichológia és a kognitív tudomány tükrében | 56–81 (26) | 1.4 MiB | 130 | ![]() | ||
![]() |
![]() |
Narratív szemlélet a pszichológiában: az elbeszélés mint átfogó metateória | 82–109 (28) | 557 KiB | 140 | ![]() | ||
![]() |
![]() |
A nyelv biológiai alapjai: bátor elméletek és józan építkezés | 110–115 (6) | 272 KiB | 30 | ![]() | ||
![]() |
![]() |
A nyelv keletkezésének három komponense. Az agy, a társas élet és a kommunikáció megváltozása | 116–131 (16) | 302 KiB | 80 | ![]() | ||
![]() |
![]() |
A társas tudás megjelenése a grammatikában | 132–138 (7) | 262 KiB | 40 | ![]() | ||
![]() |
![]() |
A pszichológia mint a nevelés eszmei hivatkozási kerete | 141–162 (22) | 329 KiB | 110 | ![]() | ||
![]() |
![]() |
A nevelés biológiai és pszichológiai alapjairól | 163–176 (14) | 350 KiB | 70 | ![]() | ||
![]() |
![]() |
A pszichológia és a pedagógia klasszikus és új kapcsolatai | 177–180 (4) | 264 KiB | 20 | ![]() | ||
![]() |
![]() |
Az életen át tartó tanulás biológiai és pszichológiai meghatározói és korlátai a pedagógushivatás tükrében | 181–192 (12) | 581 KiB | 60 | ![]() | ||
![]() |
![]() |
A webvilág kognitív következményei, avagy fényesít vagy butít-e az internet | 193–203 (11) | 326 KiB | 60 | ![]() | ||
![]() |
![]() |
A lélek a web világában: kapcsolatok és tanulás az új IKT közegében | 204–225 (22) | 666 KiB | 110 | ![]() | ||
![]() |
![]() |
Hogyan vezet el a bölcsészet lenézése a tudás lenézéséhez? | 229–233 (5) | 256 KiB | 30 | ![]() | ||
![]() |
![]() |
A tudománypolitika és a menedzserek | 234–246 (13) | 294 KiB | 70 | ![]() | ||
![]() |
![]() |
Pszichológusok és történészek. A pszichológiatörténet művelésének két célcsoportja és két műfaja | 247–263 (17) | 476 KiB | 90 | ![]() | ||
![]() |
![]() |
A magyar kísérleti pszichológia fejlődési íve 1950–2010 között | 264–284 (21) | 1009 KiB | 110 | ![]() | ||
![]() |
![]() |
Meddig lesz még szükség pszichológiára? | 285–313 (29) | 558 KiB | 150 | ![]() | ||
![]() |
![]() |
A naiv emberismeret és a pszichológia helye a közoktatásban | 314–324 (11) | 1.3 MiB | 60 | ![]() | ||
![]() |
![]() |
Frege visszajön a kognitív tudomány hátsó ajtaján | 325–332 (8) | 266 KiB | 40 | ![]() | ||
![]() |
![]() |
A magyarázat és a megértés a szellemtudományos pszichológiában – egy évszázad múlva | 333–342 (10) | 284 KiB | 50 | ![]() | ||
![]() |
![]() |
A szelf vizsgálatának két történeti mintája | 343–366 (24) | 765 KiB | 120 | ![]() | ||
![]() |
![]() |
Kísérleti és neurális Freud-értelmezés ma | 367–394 (28) | 685 KiB | 140 | ![]() | ||
![]() |
![]() |
Az érzelem- és mozgatóerő-kutatás múltja | 395–416 (22) | 1.1 MiB | 110 | ![]() | ||
![]() |
![]() |
Az evolúciós pszichopatológia történeti előzményei | 417–432 (16) | 307 KiB | 80 | ![]() |