Ez az oldal sütiket használ

A www.interkonyv.hu webáruházának felületén sütiket (cookies) használ, vagyis a rendszer adatokat tárol az Ön böngészőjében. A sütik személyek azonosítására nem alkalmasak, szolgáltatásaink biztosításához szükségesek. Az oldal használatával Ön beleegyezik a sütik használatába. További információért kérjük, olvassa el adatvédelmi elveinket!



Direct2D
DirectX programozás egyszerűen

A számítástechnika iránt komolyabban érdeklődők közül biztosan sokan gondoltak már arra, hogy milyen jó lenne grafikus programozási ismereteiket, megoldásaikat a számítógépekben megtalálható videokártyák (GPU) számítási kapacitásának bevonásával elvégezni. Erre napjainkban számos lehetőség van programozási szempontból, ám a legtöbbjük megtanulása tetemes időt és energiát igényel. Felmerül a kérdés: nem lehetne egyszerűbben? Nos, a válasz: igen! A Microsoft Direct2D programozási felülete pontosan ezt az igényt hivatott és képes is lefedni. Könyvünk a modern GPU-k által gyorsított grafika programozásához nyújt bevezetőt, Microsoft Windows asztali gépes platformon, C++ programozási nyelven. A Direct2D professzionális eszközkészletet kínál grafika programozásához, mindezt azonban egyszerű, könnyen tanulható módon és ami a legfontosabb: DirectX alapokon. Kiadványunk ennek az elsajátításához nyújt hathatós segítséget. A függvények, forráskódok magyarázata mellett a könyv gazdag letölthető melléklettel is rendelkezik, mely a bemutatott technikák egyéni, otthoni körülmények között elvégezhető kipróbálását könnyíti meg. Sok más mellett olyan kérdésekre kap választ az olvasó, mint hogy hogyan lehet meglévő alkalmazásainkba integrálni Direct2D alapú megjelenítést, hogyan lehet egyszerű geometriai alakzatokat hardveres gyorsítással megjeleníteni, vagy éppen tetszőleges grafikát akár háromszögekre lebontva kirajzoltatni a videokártyával. A Direct2D ugyan alapvetően "csak" a kétdimenziós megjelenítésről szól, a háromdimenziós megjelenítés használatának mikéntjét is bemutatjuk Direct2D segítségével, utat nyitva ezzel látványos és gyors, térbeli megjelenítést kínáló alkalmazások kifejlesztéséhez is. A könyv ismeretanyagának elsajátításával az olvasó képes lesz önállóan olyan, grafikus megjelenítést használó alkalmazásokat készíteni, melyek kihasználják a modern GPU-kban rejlő óriási teljesítménypotenciált.



Kiadó: BBS-INFO
Könyv nyelve: Magyar
Megvásárolható e-könyv: igen
Kereshető: igen
Ára: 750 HUF
Könyvméret: B/5, 110 oldal
Kiadás éve: 2018
ISBN-13 978-615-5477-62-1
 

Szabadon megtekinthető részek

#KönyvcímOldalakMéretParancsok
PDF Tartalom és bevezető
1–7 (7) 913 KiB PDF LetöltésFájl letöltése  MegtekintésFájl megtekintése

Megvásárolható részek

#KönyvcímOldalakMéretÁr (HUF)Kosárba
PDF Vízjelekkel megjelölt  Direct2D (teljes e-könyv) 1–112 (112) 4.1 MiB 750 PDFKosárbaKosaramba teszem 
Kosaram: basket
Könyvespolcom: basket
Még könyvek: basket
Felület nyelve ::

Valuta ::