Ez az oldal sütiket használ

A www.interkonyv.hu webáruházának felületén sütiket (cookies) használ, vagyis a rendszer adatokat tárol az Ön böngészőjében. A sütik személyek azonosítására nem alkalmasak, szolgáltatásaink biztosításához szükségesek. Az oldal használatával Ön beleegyezik a sütik használatába. További információért kérjük, olvassa el adatvédelmi elveinket!

Gondolod, hogy egyre megy?



Kiadó: Typotex Kft.
Könyv nyelve: Magyar
Megvásárolható e-könyv: igen
Kereshető: igen
Oldalár / teljes könyv: 4.5 HUF
Oldalár / fejezet: 5 HUF
Ára: 2080 HUF
Könyvméret: B/5, 476 oldal
Kiadás éve: 2005
ISBN-13 978-963-9548-52-7
ISBN-10 963-9548-52-9
 

Szabadon megtekinthető részek

#KönyvcímOldalakMéretParancsok
PDF Tartalom
7–9 (3) 256 KiB PDF LetöltésFájl letöltése  MegtekintésFájl megtekintése
PDF Köszönetnyilvánítás - Bevezetés
11–14 (4) 273 KiB PDF LetöltésFájl letöltése  MegtekintésFájl megtekintése
PDF Név- és tárgymutató
467–471 (5) 262 KiB PDF LetöltésFájl letöltése  MegtekintésFájl megtekintése

Megvásárolható részek

#KönyvcímOldalakMéretÁr (HUF)Kosárba
PDF Vízjelekkel megjelölt  Gondolod, hogy egyre megy? (teljes e-könyv) 1–476 (476) 21 MiB 2080 PDFKosárbaKosaramba teszem 
PDF Vízjelekkel megjelölt 1  Miért tanítunk az iskolában matematikát? 17–37 (21) 891 KiB 110 PDFKosárbaKosaramba teszem 
PDF Vízjelekkel megjelölt 2  Mit (is) lehet a matematikán szeretni? 39–58 (20) 485 KiB 100 PDFKosárbaKosaramba teszem 
PDF Vízjelekkel megjelölt 3  Miért érdemes iskolába járni? 59–82 (24) 517 KiB 120 PDFKosárbaKosaramba teszem 
PDF Vízjelekkel megjelölt 4  Mit tanítsunk? 83–99 (17) 375 KiB 90 PDFKosárbaKosaramba teszem 
PDF Vízjelekkel megjelölt 5  Mi a szerepe az algoritmusok és a típusfeladatok tanításának? 101–128 (28) 452 KiB 140 PDFKosárbaKosaramba teszem 
PDF Vízjelekkel megjelölt 6  Hogyan fejleszthetjük a különféle gondolkodásmódokat? 129–160 (32) 883 KiB 160 PDFKosárbaKosaramba teszem 
PDF Vízjelekkel megjelölt 7  Kell-e különleges adottság ahhoz, hogy valaki értse a matematikát? 161–184 (24) 649 KiB 120 PDFKosárbaKosaramba teszem 
PDF Vízjelekkel megjelölt 8  Mi a megértés szerepe a matematika tanulása során? 185–217 (33) 431 KiB 170 PDFKosárbaKosaramba teszem 
PDF Vízjelekkel megjelölt 9  Hogyan „katalizálható” a tanuló fejlődése? 219–252 (34) 512 KiB 170 PDFKosárbaKosaramba teszem 
PDF Vízjelekkel megjelölt 10  A matematikatanár 253–269 (17) 405 KiB 90 PDFKosárbaKosaramba teszem 
PDF Vízjelekkel megjelölt 11  A tanár tervező munkája 271–296 (26) 413 KiB 130 PDFKosárbaKosaramba teszem 
PDF Vízjelekkel megjelölt 12  Kell-e könyv a matematikatanításhoz? 297–315 (19) 348 KiB 100 PDFKosárbaKosaramba teszem 
PDF Vízjelekkel megjelölt 13  Szükségünk van-e a tanulói munkaeszközökre és demonstrációs eszközökre? 317–352 (36) 577 KiB 180 PDFKosárbaKosaramba teszem 
PDF Vízjelekkel megjelölt 14  Mi a fejtörők, a tréfás feladatok, a trükkök és a játék tanítási értéke? 353–371 (19) 1018 KiB 100 PDFKosárbaKosaramba teszem 
PDF Vízjelekkel megjelölt 15  Miért értékelünk? Mit értékeljünk? 373–395 (23) 315 KiB 120 PDFKosárbaKosaramba teszem 
PDF Vízjelekkel megjelölt 16  Mi az anyanyelv szerepe a matematikai gondolkodás fejlesztésében? 397–421 (25) 325 KiB 130 PDFKosárbaKosaramba teszem 
PDF Vízjelekkel megjelölt 17  Milyen is a „magyar” matematikatanítás? 423–452 (30) 13 MiB 150 PDFKosárbaKosaramba teszem 
PDF Vízjelekkel megjelölt 18  Mi a matematikadidaktikai kutatások szerepe? 453–465 (13) 283 KiB 70 PDFKosárbaKosaramba teszem 
Kosaram: basket
Könyvespolcom: basket
Még könyvek: basket
Felület nyelve ::

Valuta ::