Stanfordból jöttek, mesterségük címere matematikus, informatikus. Sergey Brin és Larry Page persze Kaliforniában maradt, és céget alapított egy algoritmusra. Az algoritmust Larryról Page Ranknek nevezték el (és az internetes oldalak rangját jelenti), a céget pedig Google-nak, ami egy jó nagy szám neve, azé, amelyben az 1 után 100 nulla áll. Hogy nemcsak a nagymennyiségű adatban való keresést oldották meg hatékonyan, hogy innovatív megoldásaiknak még mi magyar egyszerű internetezők is folyamatos haszonélvezői vagyunk, az rendben van, de a pénzkeresés is nagyléptékben sikerült nekik. Ám erről inkább pletykák, mintsem korrekt elemzések szólnak.
A Google vállalatvezetési gyakorlatát ez a könyv a világon elsőként tárja fel. Hatását mi sem bizonyítja jobban, mint hogy az amerikai kiadást az Amazon olvasói egyöntetűen csillagos ötösre értékelték. Összefoglalót kapunk azokról a szokatlan, forradalmian újnak tekinthető aspektusokról, ahogy a céget alapították, ahogy a gyors vállalatfejlődést kezelték és kezelik, ahogy a pénzügyi válságra reagáltak. Új típusú munkaszervezés, új munkaerő-toborzás, új marketingeszközök az alapjai az új technológiának, amelyben a közönség, az internetezők kritikája, a nyitottság és az önkontroll egyképp szerepet játszik. A 20. század vállalatvezetési mintáját a Ford T-modelljének futószalagon való gyártása forradalmasította. A 21. század életképes vállalatainak pedig nem árt alaposan szemügyre venni a Google-modellt.
A szerző a könyv második kiadását jelentős mértékben aktualizálta, tekintettel arra, hogy a piac gyorsan változik, hogy olyan új szereplők jelentek meg, mint a Facebook, és hogy maga a Google is erőteljesen reagál minden újdonságra. A könyvet egy olyan fogalmi rendszer is gazdagítja, amely a Google ikonná vált 12 vállalatvezetési módszerén alapul, és amely minden típusú gazdasági társulatnál alkalmazható.
Megvásárolható formátumok és részek |
---|
Teljes könyv 1-248 - pdf Ár: 1 120 Ft |
Kosárba |
Fejezet 17-40 - pdf Ár: 120 Ft |
Kosárba |
Fejezet 41-60 - pdf Ár: 100 Ft |
Kosárba |
Fejezet 61-66 - pdf Ár: 30 Ft |
Kosárba |
Fejezet 69-77 - pdf Ár: 50 Ft |
Kosárba |
Fejezet 78-83 - pdf Ár: 30 Ft |
Kosárba |
Fejezet 84-88 - pdf Ár: 30 Ft |
Kosárba |
Fejezet 89-106 - pdf Ár: 90 Ft |
Kosárba |
Fejezet 107-113 - pdf Ár: 40 Ft |
Kosárba |
Fejezet 114-122 - pdf Ár: 50 Ft |
Kosárba |
Fejezet 123-130 - pdf Ár: 40 Ft |
Kosárba |
Fejezet 131-143 - pdf Ár: 70 Ft |
Kosárba |
Fejezet 144-150 - pdf Ár: 40 Ft |
Kosárba |
Fejezet 151-156 - pdf Ár: 30 Ft |
Kosárba |
Fejezet 157-163 - pdf Ár: 40 Ft |
Kosárba |
Fejezet 164-186 - pdf Ár: 120 Ft |
Kosárba |
Fejezet 187-224 - pdf Ár: 190 Ft |
Kosárba |
Fejezet 225-229 - pdf Ár: 30 Ft |
Kosárba |
Ingyenesen megtekinthető részek |
---|
Edition 2.0 - Fejezet 2-2 pdf |
Tartalom - Fejezet 5-8 pdf |
Előszó a magyar kiadáshoz - Fejezet 9-11 pdf |
Bevezetés. Vállalatvezetési forradalom - Fejezet 13-15 pdf |
Függelék. A Google-forradalom 12 pontja - Fejezet 231-233 pdf |
Glosszárium - Fejezet 235-238 pdf |
Név- és tárgymutató - Fejezet 239-248 pdf |
Kedves Látogatónk!
Tájékoztatjuk, hogy a honlapon felhasználói élményének fokozása érdekében sütiket (cookie) alkalmazunk,
személyes adatait pedig az
Adatkezelési tájékoztató
szerint kezeljük. A honlap további böngészésével Ön hozzájárul a sütik használatához és személyes adatainak az
Adatkezelési Tájékoztató alapján történő kezeléséhez.